Overslaan en naar de inhoud gaan

Voorstelling van de dienst

De dienst Payroll en HR admin situeert zich binnen het departement personeelszaken.

Het team bestaat uit een 25-tal medewerkers.

Taakinhoud

Personeelswerk:

  • ondersteuning bieden bij de aanstelling en het onthaal van nieuwe medewerkers;
  • beheer kwalificaties en diploma’s;
  • beheer van verlofdagen;
  • beheer van contracten en verlofstelsels (ouderschapsverlof,…);
  • ziekteverzuim;
  • afwezigheden in het kader van moederschapsbescherming;
  • uitvoeren van controles in functie van payroll. 

Administratieve ondersteuning:

  • inscannen documenten;
  • klassement;
  • post;
  • onthaal medewerkers telefonisch en op kantoor;
  • werken met het personeelspakket, Excel en Word.

Verwachtingen

  • Personeelswerk: de stage moet kaderen binnen een bacheloropleiding personeelswerk
  • Administratieve ondersteuning: de stage kadert binnen een opleiding van een onderwijsinstelling, VDAB,...

Praktische afspraken: dienstspecifiek

Een stage wordt steeds voorafgegaan door een verkennend gesprek.