Overslaan en naar de inhoud gaan

Probleemstelling 1: Ik kan niet inloggen in Workflower (Amaron).

Er kunnen meerdere oorzaken zijn dat je je (nog) niet kan aanmelden in Workflower.

1) Het programma werkt niet altijd naar behoren bij het gebruik van een tablet of I-Pad. Gebruik dus steeds een ander toestel, bijvoorbeeld een laptop.

2) Er zit onvoldoende tijd tussen het aanmaken van jouw wachtwoord en het inloggen (zie ook Probleemstelling 2).

3) Je gebruikt een foute gebruikersnaam (zie ook Probleemstelling 4).

 

Probleemstelling 2: Mijn wachtwoord werkt niet in Workflower (Amaron).

Er dienen steeds minstens 15 minuten verlopen te zijn tussen het aanmaken van jouw wachtwoord en het inloggen. 

 

Probleemstelling 3: Ik kan geen wachtwoord aanmaken. 

Er kunnen meerdere oorzaken zijn dat je (nog) geen wachtwoord kan aanmaken.

1) Het is belangrijk dat je jouw volledige gebruikersnaam gebruikt om een nieuw wachtwoord aan te maken (zie ook Probleemstelling 4).

2) Zorg ervoor dat je steeds voldoet aan de minimumvereisten van een wachtwoord. Je kan volgende website gebruiken om een veilig wachtwoord te genereren: Wachtwoordgenerator | LastPass.

3) Je hebt een foutief GSM-nummer doorgegeven, waardoor er geen verificatiecode kan verstuurd worden. Neem vervolgens contact op met onboarding@zol.be.

4) Je hebt te vaak geprobeerd om een wachtwoord te creëren. Wanneer je meerdere keren kort na elkaar hebt geprobeerd, zal het systeem dat niet aanvaarden. Probeer de dag nadien opnieuw.

5) Je probeert jouw wachtwoord te resetten/in te stellen, maar krijgt de melding "dit account is geblokkeerd...". Indien je jouw wachtwoord probeert te resetten op dezelfde dag dat je een e-mail van ons kreeg, wacht 24 uren en probeer het opnieuw. Indien het nadien nog steeds niet werkt, mag je contact opnemen met onboarding@zol.be.

 

Probleemstelling 4: Wanneer gebruik ik mijn volledige gebruikersnaam?

Je gebruikt enkel jouw volledige gebruikersnaam (gebruikersnaam @zol.be) voor het aanmaken van jouw wachtwoord. Nadien gebruik je in ieder programma jouw gebruikersnaam zonder "@zol.be".
Bv. Voor het aanmaken van mijn nieuw wachtwoord gebruik ik "st_jan.janssens @zol.be". Nadien zal ik steeds mijn gebruikersnaam "st_jan.janssens" gebruiken bij het aanmelden.

 

Probleemstelling 5: Ik krijg geen e-mail om mijn stagevoorbereiding te starten.

De e-mail ter voorbereiding van jouw stage (aanmaak AD-account) wordt ten vroegste 3 weken vóór de aanvang van jouw stage verstuurd. Wanneer je binnen de 3 weken voor aanvang van jouw stage bent, maar nog geen e-mail hebt ontvangen, mag je contact opnemen met onboarding@zol.be.

Let op! Het kan altijd voorkomen dat deze e-mail terechtgekomen is in jouw spambox. Controleer deze map eerst. 

 

Probleemstelling 6: Ik dien stagedagen in te halen owv ziekte/afwezigheid.

Indien je jouw ziektedagen binnen jouw vooropgestelde stageperiode kan inhalen, dient er geen bijkomende administratie te gebeuren.

Indien je jouw ziektedagen na jouw vooropgestelde stageperiode dient in te halen, dien je steeds een mailtje te sturen naar stafdienstverpleging@zol.be

Hierbij zijn er twee mogelijke scenario's.
1) Je meldt jouw inhaaldagen tijdig (1 week voor de einddatum) aan stafdienstverpleging@zol.be. Jouw periode kan verlengd* worden zonder bijkomende administratie.

2) Je meldt jouw inhaaldagen tijdens de laatste stagedagen aan stafdienstverpleging@zol.be. Jouw inhaalstage dient volledig ingegeven te worden in het systeem. Je dient opnieuw administratie (contract + medisch attest) in orde te maken.
 

*Als de inhaaldagen te ver in de toekomst zijn, ondanks tijdig melden, dient er alsnog een nieuwe ingave te gebeuren in het systeem, met de bijbehorende administratie.